Autor Wątek: van alle loopschoenen die voo  (Przeczytany 10 razy)

Labi1995

• Starszy Agroturysta
  • **
  • Reputacja: +0/-0
  • Miejscowość: LONDON
  • Ulubiony Region: new york
van alle loopschoenen die voo
« dnia: 14 Luty, 2019, 07:36:54 »
Naast dat ik ge?nteresseerd ben in de wetenschap van het rennen van vorm en schoeisel, ben ik ook een beetje ge?nteresseerd in de zakelijke kant van dingen - ik kan mijn vader daar waarschijnlijk dankbaar voor zijn. Ik volg dus graag de marktinformatie die wordt aangeboden door bronnen zoals SportsOneSource (de updates van Matt Powell zijn fantastisch), Leisure Trends en Running Insight. Om je een idee te geven van de huidige Nike Air Max Command Womens staat van de markt voor hardloopschoenen, wilde ik eerst wat gegevens delen bieden door Leisure Trends op Running Specialty Retail Sales voor december 2011. LTG meldt dat de verkopen in december bij het runnen van speciaalzaken met 13% ten opzichte van 2010 gestegen, mede veroorzaakt door het warmer dan normaal weer en minder sneeuw in de VS in vergelijking met 2010. Zij doorgaan met het onderverdelen van de verkoop van hardloopschoenen per categorie, met vergelijkingen met de verkoop in december 2010: hardloopschoenen voor op de weg, 89% van alle verkochte schoenendollars, in $ 37 miljoen, een stijging van 19% ten opzichte van december 2010. Neutrale schoenen de beste binnen de wegloopcategorie die een indrukwekkende 35% tot totale $ 17 miljoen voor de maand behaalt. Zowel minimalistische ($ 2,8 miljoen, + 110%) als traditionele Nike Air Vapormax Damskie ($ 14 miljoen, + 26%) modellen droegen bij aan de winst. Stabiliteitsschoenen deden het ook goed met bijna $ 18M (+10%). Minder sneeuw betekende schonere, drogere trails in december en dat hielp trailschoenen aan een stijging van 67% ten opzichte van vorig jaar. De categorie bedroeg $ 1,6 miljoen, terwijl ARSP 6% hoger lag dan voortbouwend op de sprong van 58%. Terwijl minimalistische modellen de groei stimuleerden ($ 562K, + 658%), zagen traditionele trail-hardloopschoenen ($ 1M, + 17%) ook een boost. Niet gerapporteerd in de aangehaalde tekst hierboven is het feit dat motion control-schoenen de enige zijn categorie die een daling ten opzichte van 2010 zag (-2%). Merk op dat de grootste relatieve stijgingen in minimalistische raceschoenen (+ 110%) en minimalistische trailschoenen (+ 658%) waren. Als mijn wiskunde juist is, geven Nike Air Max 98 Femme deze cijfers aan dat minimalistische schoenen in december ongeveer 16-17% van de hardloopschoenenmarkt voor speciale schoenen waren, en minimalistische schoenen waren in december ongeveer Nike Air Max 97 Femme 36% van de schoenenmarkt voor schoenen (let op - ik ben niet bepaald zeker wat LTG in de minimalistische categorie omvat). "Hardlopen bleef een sterke categorie, zelfs toen de omzet met + 10% verbeterde in eenheden en dollars. Nike Running omzet groeide in de lage honkslagen en nam 54% aandeel. Reebok Running verdubbelde en het aandeel verdubbelde bijna tot 11%. Asics groeide in de lage honkslagen en het aandeel sloeg 11,5%. New Balance daalde in de mid enkelspel terwijl Adidas groeide in de hoge honkslagen. Under Armour Running verdubbeld en aandeel sloeg 1,3%. De Core Running-merken (Saucony, Mizuno en Brooks) hadden allemaal degelijke uitvoeringen.  Zoals we al een tijdje hebben gezien, verlaagt Lightweight nu de traditionele hardloopcategorie?n. De stabiliteit daalde in de hoge singles en de demping in de lage singles. Adidas Superstar Mujer Lichtgewicht hardlopen groeide met ongeveer 75% en vertegenwoordigde 30% van alle loopschoenen die voor het kwartaal werden verkocht. In Lightweight heeft Nike een aandeel van 45%, Reebok 32% en Adidas 5%. Minimalist Running (een subset van Lightweight) groeide meer dan het dubbele voor het kwartaal en vertegenwoordigde ongeveer 9% van alle Running. Nike heeft een aandeel van 71% van het minimumaantal gereden door de Free-franchise. Vibram, Merrell, New balance, Asics en Saucony hebben elk een aandeel van ongeveer 5%. "Opgemerkt moet worden dat de bovenstaande gegevens afkomstig zijn van de verkopen bij Amerikaanse sportartikelen, atletiekschoeisel en Nike Air Max 90 Mujer buitenspeciaalzaken, dus niet helemaal dezelfde pool als de Hardwarenspecifieke gegevens van LTG uitvoeren (ik denk bijvoorbeeld dat Reebok een groot marktaandeel heeft in het runnen van Nike Air Max 2017 Mujer specialiteit ...). De Nike Free Run + was een van de 5 best verkochte sportschoenen van welk type dan ook (inclusief basketbalschoenen) in het vierde kwartaal en als mijn studenten enig bewijs zijn, verbaast dit me helemaal niet. Het vergelijken van deze aantallen met die van LTG suggereert dat minimalistisch een groter marktaandeel zou kunnen hebben in het draaien van specialiteit dan in andere verkooppunten.

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 

Polecamy: